dimarts, 18 d’abril del 2017

Grups Dinàmics a Brasil!!!

L'educació canina necessita anar més enllà de la individualitat, i treballar de forma inclusiva i grupal és part del canvi del paradigma de l'educació canina que aclamem.

Ahir vaig rebre un nou missatge d'una educadora canina de Brasil que va assistir a la ponència que vaig fer al Congrés Nacional de Brasil mitjançant la plataforma CONOEC 4.0. En aquest missatge m'explicava com evoluciona el seu grup dinàmic i us haig de reconèixer que vaig quedar molt satisfet de la feina que hem fet aquí a Catalunya.

Tinc la sort de tenir grans amics que m'ajuden a créixer i a fer arribar el missatge a altres localitats i fins i tot continent!! Moltes gràcies Nico i Rafa do Santos per l'oportunitat de poder explicar l'aprenentatge mitjançant grups dinàmics.

I aquí, a Catalunya, no parem... varem tancar un grup de cadells ara fa unes setmanes on varem ajudar a alguns cadells a créixer superant les pors o aconseguint que els seus companys humans els entenguessin una miqueta més. També, els mateixos cadells varen ser els protagonistes d'una història molt maca... quan tots ells varen ajudar a un gos adult a no tenir por dels gossos. I aquell gos "agressiu" gràcies a petits cadells va deixar de ser-ho.

El darrer cap de setmana comencem un altre grup!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada